Green Scape – Roolit

Toimitusjohtaja

Toimitusjohtaja vastaa Green Scape Oy:n kokonaisvaltaisesta johtamisesta ja strategisten tavoitteiden toteutumisesta. Hän toimii sekä liiketoiminnan kehittäjänä että arjen operatiivisena ohjaajana – osallistuen sopimusneuvotteluihin, asiakassuhteiden hallintaan ja sisäisten tiimien tukemiseen. Toimitusjohtaja vastaa yrityksen taloudellisesta vakaudesta, kumppanuusverkostoista ja palvelulupauksen lunastamisesta kaikissa kanavissa. Hänen roolinsa yhdistää strateginen päätöksenteko ja vahva läsnäolo palveluliiketoiminnan toteutuksessa.

Myynti- ja markkinointipäällikkö

Myynti- ja markkinointipäällikkö vastaa asiakashankinnasta, brändiviestinnästä ja kaupallisen strategian toteutuksesta. Hän johtaa kampanjoiden suunnittelua, koordinoi sisällöntuotantoa ja kehittää Green Scapen näkyvyyttä valituissa kohderyhmissä. Myyntipäällikkönä hän tukee myyjiä asiakassuhteiden rakentamisessa, tarjousprosessien hallinnassa ja tavoitteiden saavuttamisessa. Rooliin kuuluu myös tulosten seuranta, markkinatiedon analysointi ja myynnin kehitystoimien johtaminen.

HR-päällikkö

HR-päällikkö vastaa henkilöstöstrategiasta, osaamisen kehittämisestä ja työhyvinvoinnin edistämisestä. Hän koordinoi rekrytointeja, perehdytyksiä ja koulutuksia, ja toimii esihenkilöiden tukena arjen johtamisessa. HR-päällikkö huolehtii myös palkkahallinnon sujuvuudesta ja työsuhteiden lainmukaisuudesta. Rooliin kuuluu organisaation kulttuurin vahvistaminen, palautekulttuurin kehittäminen ja henkilöstön osallistaminen kasvutavoitteisiin.

Palveluasiantuntija – Asiakasprojektit

Palveluasiantuntija vastaa asiakasprojektien koordinoinnista suunnittelusta asennukseen asti. Hän huolehtii aikatauluista, resurssien varauksista ja eri tiimien yhteispelistä. Rooliin kuuluu projektien dokumentointi, asiakasviestintä ja työn laatuun liittyvä seuranta. Asiakasprojektien asiantuntija toimii projektien “selkärankana”, joka varmistaa, että jokainen toteutus täyttää Green Scapen palvelulupauksen.

Palveluasiantuntija – Huolto

Palveluasiantuntija vastaa viherseinien ylläpidosta, kasvien hyvinvoinnista ja järjestelmän teknisestä kunnossapidosta. Hän suorittaa säännöllisiä huoltokäyntejä asiakkaiden tiloissa ja raportoi huollon tulokset järjestelmään. Rooliin kuuluu myös asiakkaiden neuvonta, huoltokalenterin noudattaminen ja pieniin teknisiin korjauksiin reagointi paikan päällä. Huoltoasiantuntija on asiakassuhteen jatkuvuuden ja laadun varmistaja.

Palveluasiantuntija – Service Desc

Service Desk -asiantuntija toimii asiakaspalvelun ensilinjan yhteyshenkilönä. Hän vastaanottaa tukipyynnöt, ohjaa ne oikeille henkilöille ja huolehtii, että asiakkaat saavat vastauksia nopeasti ja asiantuntevasti. Rooliin kuuluu myös yhteydenpito huolto- ja projektitiimeihin, dokumentointi tiketöintijärjestelmässä ja asiakaspalautteen hallinta. Service Desk yhdistää tiedon, ihmiset ja prosessit saumattomaksi palvelukokemukseksi.

Myyjä

Myyjä kartoittaa potentiaalisia asiakkaita, käy vuorovaikutteisia asiakastapaamisia ja laatii tarjouksia yhdessä asiantuntijatiimin kanssa. Hän toimii asiakassuhteen rakentajana ja ratkaisujen esittelijänä, joka ymmärtää sekä kaupallisen että ekologisen arvon. Rooliin kuuluu asiakkuuksien seuranta, CRM:n päivittäminen ja myyntiprosessin vieminen tarjousvaiheesta kaupan klousaamiseen. Myyjä on kasvun etulinjassa, tunnistaen markkinamahdollisuuksia ja tuottaen arvoa asiakkaalle.